måndag 24 oktober 2011

Hysterin har brutit ut!




Å, nu kanske jag skriver nåt som jag inte borde...men jag tycker så synd om treorna. Fullständig hysteri råder. Studentmössefirman är här och tar upp beställning på studentmössa! Det är väl kanske ok! Kul, snart slutar ni på Igelstaviken, ska ut i världen, utanför Östertälje! Beställa mössa, fiffigt med namn, klass och kanske ett lite Igelstaviken nå'n stans! Men så kan man beställa kalsingar, trosor, glas, tutor, megafoner, tröjjor, overaller...med mera med mera. Så mycket trams för så stora pengar!!!!

Ursäkta om jag gör er ledsna och är tjatigare än era föräldrar - men tänk er för....och komihåg att beställning går att justera!
Puss på er!

2 kommentarer:

Belinda Hultberg sa...

kommer ihåg hur taggad och glad man var när man beställde, sen gick tiden så fort! önskar att tiden hade gått saktare. Älskar arbetslivet och tjäna pengar, men faaaan va bra man har det i skolan!
Kommer förbi snart och hälsar på.
Bamsekram på gunilla / Belinda

Gunilla sa...

Å gumman, det är så tomt utan dig i ditt soffhörn....jag väntar att du sitter där nå'n morgon!