fredag 8 april 2011

Gamla ungar blir som nya

Anna Norin (Johansson) före detta gamla BF3000-elev skjutsade hit lillsyrran idag. Mysigt att få se lille Leon igen....och Anna förstås.

Lite senarae på dagen dök Alexander Lindeberg och Mattias Seppola upp... eller in kanske man säger. De skulle hämta skolans lilla buss. På söndag ska de se till att våra golfelever kommer till Skåne. Golfläger minsann!

Och - hej, rätt var det var stoda gamla Frida Hansson i dörren. Hon är också en gammal BF3000-elev samt - icke att förglömma...hon är också min lilla Frida från Bränningestrands förskola där jag arbetade när Frida var liten.

Mysigt med alla möten. Kul att bli uppdaterad om besökarna och andra gamla ungar. Jo jo, det var ingen dålig kille som Cecilia satt klorna i borta i Indiana, USA. Oooops!


TREVLIG HELG!

2 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Vad mysigt med gamla besökare om man nu får kalla dem gamla. Synd att jag missade dem. Men du har vi haft någon Mattias Seppola? Mattias Seppänen alias Seppo känner jag till men Seppola?

Gunilla sa...

Ja ja....jag menar Seppo, men så skulle jag ju vara lite seriös och slänga på ett riktigt efternamn...och Seppola tyckte jag var ganska ok. Men Anna-Lena tycker du att Seppänen är bättre - ja men va sjutton då säger vi så!