fredag 23 september 2011

Det finns så många bloggar

Javisst, det är många bloggare på nätet, det vet vi. Jag brukar kika in på grabbsens.devote.se
Nyss kom Chris och berättade att han snyggat till grabbsens blogg. Självklart går jag dit och läser om....nja, jag frågar Chris och får tillåtelse att citera honom och sno en bild på Hernandez:
Jag är otroligt taggad till ikväll då jag och några till ska heja fram våran underbara Daniel Hernandez som gör debut i innebandyallsvenskan :)

Lycka till Daniel! säger vi på skolan!




Och hoppsan! Man hajar ju alltid till när man ser en polisbil....men ut kliver "bara" Johan från Fornhöjdspolisen. Vi är tacksamma över att Johan och hans kollegor tittar ner till oss lite då och då. Idag kom Johan tillsammans med en ny kille som tillfälligt är hos Fornhöjdspolisen. Samtidigt kom Södertälje kommuns gymnasiechef Joakim Graffner. Graffner var väl inte precis här för att träffa mig eller poliserna...men en trevlig stund blev det! Sån't uppskattas!

Nu kör vi - full fart mot helgen!
Lycka till med allt vad ni företar er - vila, läxor, polisarbete, chefsjobb, idrott, matcher ...eller vad det är som just du ägnar lördag och söndag åt.

Inga kommentarer: