onsdag 18 januari 2012

Så himla läckert

Bild från tidningen
Vår gamla elev Gabriel Altun är ett stort Juventusfan!
Och vilken tur han haft.
Kolla på bilderna och läs längst ner!

Cheillini

Gabriel på Club Agnelli med Alex matchtröja


Förberedelser inför matchen


Press area

Prisutdelning

Utanför flotta Club Agnelli

Så här berättar Gabriel:
"Då jag är medlem i klubben så fick jag vara en av de lyckligt lottade att åka ner till Turin och kolla på Juventus -Novara den 18/12. Var backstage , fick träffa spelarna, gå in i omklädningsrummet samt besöka Club Agnelli där vi fick träffa alla spelarfruar och deras familjer efter matchen o diverse. När jag sedan gick ner på plan för att få träffa lite gamla profiler i Juventus innan match så kommer en anställd fram och säger "Gabriele today we are going to give the price to simone Pepe and we from Juventus will give you a gift and therefore you will get the honour to hand it out!" Å då börjar tårarna rinna och en resa som gjorde att jag uppnådde mitt mål med livet, att kliva in på ett slut sålt Juventus Stadium framför miljontals tv-tittare strax innan avspark och dela ut ett pris samt att göra tre intervjuer på italiensk Tv."

Vi är glada för din skull Gabriel - så himla läckert!


Inga kommentarer: