fredag 11 februari 2011

Inga mygg

Ja se det snöar, ja se det snöar.....bussarna stannar och tågen går mer sällan. Men vi är ändå många som kunnat ta oss till skolan. Någon elev gick från Ronna medan någon annan ville ta ledigt för det inte gick någon buss från Fornhöjden och ner hit. Att traska från Rosenlund, ja det gjorde många medan någon förälder tyckte att det var för långt att låta sin ungdom gå från Rosenlund och hit.
Vi som är här har kunna njuta den fantastiska utställning som Individuella valet Foto har i entrén. Eleverna har fångat så många olika motiv i alla olika vinklar och med olika inställningar. Sevärt!!! Jag vill ha fler bilder till Bildgalleriet från er som gått kursen.
Kom med era bilder på en pinne till mig! HÄR är några bilder så länge.

Nu mina vänner stänger vi butiken för idag.
Trevlig helg önskar jag er!
Och som sagt - det är mycket snö ute men inga mygg och getingar som sticks!

1 kommentar:

Cajsa sa...

Påminn mig om bilder så kan du få några!!

Mvh Cajsa!