tisdag 24 maj 2011

I have got a mail

Jag blir så glad och vill gärna dela med mig.
Läs och njut med mig av vad Christoffer skriver!
En vädjan från 3 gamla Igelstavikare

Hej Gunilla i Luckan! :)

Kommer du ihåg för 3 år sedan, ett gäng roliga killar vid namn Christoffer Svec, Tobias Benselfelt, Björn Olars, Markus Högberg och Johan Gustafsson? De där solstrålarna som alltid hängde vid sofforna och spelade skitgubbe, tillsammans med Johanna Bergman, Rebecka Palm och Patricia Nikula?

Nu är ett fåtal av oss på väg för att planera ett återbesök, för att hälsa på våra gamla (tidigare, inte ålder) lärare och andra som berört oss i livet på "Campus". Vi försöker planera in ett lunchbesök den 1 juni med Kajsa Grusell, så att vi får prata av oss med henne om skoltiden, och hennes nya tillskott Tifa :).

Jag skulle vilja kolla med dig om det finns en möjlighet att ta sig in på Igelsta och äta med henne, ungefär runt 12:30den 1 juni, för mig (Christoffer Svec), Johan Gustafsson och Markus Högberg? Möjligtvis någon av tjejerna också, men viblir max 4 st.

Hoppas du har det guld, vi saknar dig och alla andra väldigt mycket, speciellt under arbetstid, då man drömmer sig tillbaka till den finaste tiden man hade med alla lärare och vänner. Vi har ju kommit framåt en bit i livet.

Christoffer Svec arbetar på VIA Travel i Stockholm på ekonomiavdelningen.

Tobias Benselfelt pluggar i Linköping till Biokemist.

Björn Olars pluggar i Umeå, till Gud vet vad.

Johan Gustafsson pluggar och jobbar extra.

Markus Högberg är Securitasvakt inne på Scania.

Tjejerna vet jag inte vad dom gör, men eftersom att dom inte syns så mycket på gatorna så gör dom säkert något bra!

Ha en grym vecka, så hoppas jag att vi syns snart!

Med vänlig hälsning/With kind regards

Christoffer Svec
Ekonomiavdelningen
Efterfaktureringsansvarig
VIA Travel StockholmIgeldammsgatan 22A; SE-112 49 STOCKHOLM
www.viatravel.se "

Kom igen ungar - ni är så välkomna!
(Ja, jag har frågat Christoffer om lov att lägga in hans mail här.)

Inga kommentarer: