torsdag 24 september 2009

Södertälje!

Nix pix, det gick inte så bra för Bajen igår. Förlust och skandal. Så himla trist!
Nej, gäller det fotboll får vi ladda till på söndag. Derby!

Jag och gubben min var på det allra första derbyt mellan Assyriska och Syrianska ute på Jallavallen för ett par år sedan.
-Va ska du gå på det derbyt? Törs du det?

Ja det gjorde jag och det var nog den härligaste fotbollsupplevelsen jag haft. Folkfest! Att man sedan fick justera resultatet på grund av nå'n felaktig spelarlicens var ju trist. Men den da'n och den matchen! Woaw!

Så låt oss ladda inför söndagen. Heja på flera av våra nuvarande och gamla elever! Och heja på Södertälje!
Pssst, om tre måndader är det julafton!

1 kommentar:

Sofia Hennel sa...

Hej Gunilla.
Inte för att det här har någonting med varken fotboll eller julafton att göra, men ändå. Jag har bara en åsikt angående dig. Det borde finnas en "Gunilla i luckan" precis överallt. På jobbet, hemma (för visst fan blir det ensamt ibland..), på stan, i affärer, på flygplan. Överallt! Så vad säger du, klona dig? :)