tisdag 6 oktober 2009

Igår var det sista da'n för den här omgången att beställa skolkläder. Jag överdriver om jag säger at det var rusning till luckan - men nästan. Jättekul tycker vi som gillar kläderna.

På hemvägen åkte jag via Profilmakarna och lämnade hela beställningsbunten! Så om cirka fyra veckor väntar jag ny rusning till luckan! Ingen kan missa när kläderna kommer;)
Vår gamla Nathalie från NV var på skolan idag. En trave böcker skulle återlämnas. Nathalie var så nöjd efter plugg och tentor.
-Nu har jag ett slutbetyg och det känns så bra att ha fått möjligeheten till tentor! Men jag kommer in och hälsar på nå'n mer gång!

Det är mycket som kommer till användning här...tur man har lite olika prylar i gömmorna!
Men de här sakerna då!
Vilka borde läsa i dessa böcker?
Och kolla in kläderna!

Förresten jag tror att killarna förlorade borta i går i Örebro.
3-2, trist!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag längtar efter mina kläder hoppas dom skyndar sej!