torsdag 15 oktober 2009

Så många frågor

Niklas, Fredrik och Anton på bilden har inget med dagens frågor att göra!

Jag får så många frågor!
Tänk ändå om jag hade haft svar på en bråkdel av dem.

Här ett litet axplock av förmiddagens frågor:

* När blir det snö?
* Ska jag göra slut med NN?
* Om inte den läraren är på sitt rum - var är han då? Är han på muggen?
* Hur länge passar det att vara gift?
* Är du lycklig?
* Vad heter den där gulligaste killen i RM3?
* Vilket telefonnummer är det till....?
* När går nästa tåg till Gnesta?
* I vilket klassrum har jag matte?

*Hur många skoltröjjor har vi beställt?
Jomen det kunde jag ju snabbkolla.
Eleverna väntar på 79 mjukisbyxor och 118 tröjjor! (+ - på grund av snabbräknat av mig)
Och i åtminstone två veckor till måste vi vänta.

PHU!

1 kommentar:

Anna sa...

Hahaha, var tvungen att skapa ett googlekonto för att kommentera detta; vilka frågor de ställer!!! Kunde du ge några bra råd? Kanske ska komma ner och diskutera mitt liv med dig, Gunilla!