torsdag 28 januari 2010

Igår - hej och hå!


Killarna i RM3, Patrik och Henrik kollar anmälningslistan till nattinnebandyn. De verkar nöjda så här långt...

Lite senare igår, Eva Persson kollar kläder till tjejerna som ska representera Igelstaviken i Skol-SM volleyboll. Med som coach till Solna är duktige volleybollspelaren David RM2. Undrar hur det gick?

Men var har årets katalog tagit vägen nu då??? Utlånad igår och den har inte lämnats tillbaka - hm!

På eftermiddagen igår var jag skrivvakt. Tolv av tjugoåtta föranmälda elever kom. Var var ni andra?

Det var riktigt lugnt och koncentrationen var på topp. Det är en glädje att se. Jag tog tillfället i akt att bläddra lite i läroböckerna som låg på mitt bord. Och jag kan bara konstarera att jag har massor med kunskaper - men inte matte. Det är verkligen inte nå'n av mina paradgrenar.

Ja kan vi lita på våra sinnen? Titta på översta bilden igen! Hur är den ritad egentligen? Klurigt va?

Jag undrar vad det skulle stått om i Erikssons lag om till exempel dagens pokersajter. Vad tror ni?

Och vintern fortsätter! Så här såg det ut i morse på väg hit.
Telefonen ringer och ringer, tåg är inställda, bussar står på tvären i backar....det tycks bli lite av drop-in här idag.

Inga kommentarer: