fredag 15 januari 2010

Youtube



Ja så här ser det ut när Carolina och Malin sjunger med tecken. Jag tycker de är jätteduktiga! Jag har lagt upp Igelstakanalen på Youtube. På Igelstakanalen har jag lagt de olika videofilmer som jag har filmat här på skolan med min telefon.
Håll till godo.
Jag ger mig inte ut för att vara nån Josef Fares, Colin Nutly eller Ingmar Bergman. Men jag tycker att det är himla kul att få dela med mig av det jag får se!

Jätteduktiga tycker jag också att alla elever, som varit på skolan idag har varit. De har gjort klart uppgifter, skrivit prov, haft matteprov och kämpat på alla sätt och vis! På måndag kör vi igen. Då läser vi enligt det nya schemat som ligger länkat till hemsidan. Och komihåg - kolla alltid att du har rätt veckonummer uppe på schemat.

Tack alla för den här lilla veckan - trevlig helg!

Inga kommentarer: