tisdag 8 juni 2010

Dan före dan...

Jajamen -

  • nu är det studentdukat - det blir så himla fint
  • premierna utskrivna och jag blir mycket glad och faktiskt lite rörd när jag läser motiveringarna
  • jordgubbarna är snoppade - det ska bli gott
  • talen är skrivna
  • mikrofonerna är testade
  • tvåorna som ska servera är hemma och laddar
  • treorna fixar nya naglar, lär sig knyta slipsen, provgår nya skorna
  • plåster står framme hos mig, likaså pennor att skriva i mössorna med
  • ballongerna är uppblåsta


    Nu väntar vi på att våra studenter ska komma pigga, fräscha och glada i morgon 09.45 för att bli fotade och hyllade och utsläppta!

    Tack alla ungar för de här tre åren som ni så generöst och förtroendefullt delat med er av era funderingar, hemligheter och erfarenheter till mig i här inne i Luckan.
    Jag hinner inte krama alla i morgon...och ni har inte tid, det vet jag, ni kommer att vara så uppspelta och så spralliga. Ni ska skriva i varnadras mössor, ni ska fotas och fota.....

    Men hörrni, var rädda om er därute - försök att ta vara på livet utifrån era möjligheter och drömmar!
    K R A M !

    Ettor och tvåor, ni är ju lediga imorgon, onsdag - vi ses på torsdag och på er avslutning på fredag 9.30.

Inga kommentarer: