onsdag 16 juni 2010

Sommarlov...

Jag hade inte många bilder från sommaravslutningen från i fredags. Men den här....vilken känsla "Du gamla du fria". Herrarna Olofsson och Mild (smart va?) sjunger för kung och fosterland!
Några fler bilder hittar du i bildgalleriet...HÄR
På avslutningen hyllade vi naturligtvis Johanna och Simon, våra otroligt duktiga löpare. Båda vann Igelstloppet och Bergspriset för år 1 och 2. Grattis igen!

och idag skriver Länstidningen igen ocm vår simhoppare Vinko - vilken skön och duktig kille. Vi håller tummarna för dig grabben!

Jag har tömt skåp idag. Neemat har knipsat och jag har tömt. Mycket har jag slängt, böcker har jag lagt på ett bord till lärarna.
Men jag har dina kläder och boxarhandskar Dennis L, jag har dina grejjer Eric Ö, jag har din tröjja Elin B och din handduk Sara K, jag har dina block Austa, din väska står hos mig Uffe, jag har dina konstverk från bilden Viktor L......osv.

Nemaat tvättar sofftygerna och trixar med det - ett jättejobb!
Rektor intervjuar sökande till några lediga tjänster, vi har bland annat två lärare som ska fortbilda sig på halvtid. De två biträdande rektorerna arbeter frenetiskt med Terminsprogram, schema, kurser, anställningsintervjuer....
I den administrativ korridoren lyser flitens lampa med arbete kring betyg, samlade betygsdokument, stödsamtal, kontakter med Skolverket, budgetjobb, beställninger till hösten....
Ja alla har vi att göra...you name it.....trots att eleverna är på lov....

Bada på ni ungar!

Och några är vi som laddar för lite After Work ikväll!

Inga kommentarer: