tisdag 9 februari 2010

I skidspår och på Nätet

Sara Rönnby och Clara Ehn utnyttjar vår fina närområden till skidåkning. Visst visst,skidorna får plats här backstage hos mig!
Hej Frida, välkommen tillbaka!
Frida Fogdemark SP3 är just hemkommen från Texas. Frida har varit där på en blixtvisit i tre fyra dagar för att titta på TCU college . Frida är ju en av alla våra duktiga duktiga basketelever!
Och idag har OP3-tjejerna kommit igång med sin information kring blodgivning. Jag ser deras infohörna från min lucka och jag kan säga at det varit full fart hela förmiddagen.

Gå dit du också!

Här här hela gänget Ida, Linda och Maria!
Deras handledare är Rita Enström.

Och så vill jag tala om att vi nu syns på ännu en sajt på nätet;
http://www.gymnasium.se/

3 kommentarer:

Ida OP3 sa...

Gunilla, vi skulle vilja få bilderna du tog till vårat projektarbete om blodgivning där. Vore kanon om vi kunde få dem, men jag vill ju inte bara kopiera något som är copyright gunilla i luckan utan tillåtelse liksom (:
Kraaaam <3

Gunilla i Luckan sa...

Ida-vännen, du får härmed tillåtelse att kopiera bilderna från projektarbetet. Jag kanske har fler bilder i datorn på skolan.....men nu är jag ledig till måndag.

Ida sa...

Då får du jättegärna maila dem till mig på måndag (:
i.fredhage@hotmail.com
Du är guld!