fredag 12 februari 2010

Summasumarum

Vilken dag!
Så som jag sett det har det varit en mysig och svängig dag här idag! Elevrådet har skött sitt åtagande finemang tycker jag.
Chris och Paskal

Mitt i alla Alla hjärtansaktiviteter kom Hampus i morse för att bilda sig en uppfattning om Igelstaviken inför gymnasievalet. Hampus tackade senare för sig och lät meddela att valet är lätt nu! Tack för det omdömet Hampus från Gnesta!

Lite senare , vid lunchtid ungefär kom Chris från Wasaskolan och Paskal från Brunnsängsskolan på studiebesök, se bild. Killarna är intresserade av NV med elitidrott. Idrotten för killarna är volleyboll. De spelar nu i VBK. Härliga killar som tackade artigt och det kändes också som om de är klara över sitt val.

Hoppas att vi ses i augusti!

-Visst är det mysigt? Jag äääälskar min skola, säger Edina fotbollstjej i BF. Det är bästa skolan, seriöst! Edina får medhåll av Nathalie.

Plötsligt syns nästan inga spår av popcorn och blomblad. Vips, så var det städat och tillbakamöblerat!

Ni är kanon ungar!!!!

Trevlig helg!
Pssst, Igelstavikens gymnasium finns på Facebook!

Inga kommentarer: