onsdag 26 maj 2010

Veckan rullar på hörrni!
Resursdagen i måndags avlöpte väl vad jag förstår. En del studerande har fått lite eld i baken och tar tag i sina vilande uppgifter. Bra så ungar - jobba på, snart är det sommarlov!

Igår och i måndags kunde jag avsätta mycket till arbete med skolans hemsida. Det finns många nyinlagda bilder att kika på. Rugby, vandringar med NV1 och IDP1, räddningsbilder osv.

Och idag - man spelar beachvolley vid Mälarbadet, man paddlar havskajak, man åker på studiebesök.....och på radion talar man om Bröllopet med stort B....

Min telefon är trasig, alltså den stora växeltelefonen för skolans inkommande samtal, jag har kopplat om och gör så gott jag kan medan jag väntar på telefonreparatören.

1 kommentar:

Nöjd tvåa sa...

Aaa, de e en bra skola det här! men jobbigt med beachvolley! *phu*