måndag 23 augusti 2010

ÄNTLIGEN

Det har varit så tyst så tyst. Ja det förstås, lite fnittrig personal som planerat, jobbat, planerat och återigen planerat för sina nya elever för fullt i drygt en vecka nu.

En lärare sa nyss till mig
-Jag är så skraj att jag säga nå't dumt till de nya. Du vet man pladdrar på i rena nervositeten...jag läste tille xempel i Metro i morse att klamydia ökar nu i samband med skolstart. Tänk om jag säger nå't om det....ooooh va pinsamt.
Det är ingen skillnad , elev eller personal...nog är vi lite spända, pirriga men laddade inför alla nya spännande möten.


Nu är de nya eleverna här...var ska vi gå...vad heter salarna...när börjar vi...när slutar vi....är lärarna justa....

Och det är så mysigt...jag har redan morsat på en del syskon....Det är riktigt riktigt mysigt! Och någon...hm hm hm, behövde ju inte ens presentera sig. Jösses vad ni är lika ;)
Räddningsmedicinska är ett av våra riktigt populära och omtyckta program. Där börjar Tove, Jimmy och Caroline idag. Ni och alla andra är varmt välkomna!

På onsdag kommer gamlingarna....vi ser fram mot att ses igen.

Vi är beredda!
NU KÖR VI!

Inga kommentarer: