tisdag 10 augusti 2010

Ho ho!

Å, vad tomt det är!
Inget spring i dörrarna, inget surr i luckan, inga elever i sofforna! Men det drar ihop sig hörrni! Kolla på hemsidan i högerspalten så ser ni när ni är välkomna hit! Ettorna börjar måndag 23 och tvåor och treor på onsdagen den 25 augusti. IV-eleverna får brev hem med personliga tider.
Vi är en tapper skara som arbetar ska ni veta. Det är faktiskt ganska mycket att göra trots att det inte finns lärare och elever här ännu. Bland annat ska jag börja med att fördela elevskåpen...och NEJ, alla kan inte fåå överskåp! Tyvärr!

Jag har fått veta att ni ska få "hemklassrum" där mycket av er undervisning kommer att bedrivas. Bra va? I största möjligaste mån ska jag försöka ge er skåp i närheten av hemklasrummet...hoppas at det kommer att funka. Jag ska göra så gott jag kan och bättre än så blir svårt ;)

Hälsningar från Luckan!
Gunilla

3 kommentarer:

chriszy sa...

haha, jag måste vara den enda som ville ha underskåp ;) ser inte översta hyllan annars :P

/ Chriszy

Gunilla sa...

....ja Chrizy, så är det nog ;)

Allt väl...såg jag dig förresten utanför skolan häromdan?

chriszy sa...

haha ;) just nu är det inte så bra, är förkyld och hostar så jag missar en massa på jobbet. själv då?

det var nog någon annan! hänger i spånga o jobbar nästan varje dag just nu, men tänkte titta förbi och lämna några böcker jag glömde hemma innan sommaren :)

/ C