torsdag 12 augusti 2010

Nu kommer de, den ena efter den andra

Idag, ja idag har det varit lite rusch här! Trevligt!
På förmiddagen var Elin, idrottsläraren här. Hon kommer tillbaka i höst efter att ha varit föräldraledig. Elin var på besök med sina barn Emil och Wilma....eller förresten besök och besök - hämta jobbarnycklar, terminsprogram med mera med mera. Välkommen tillbaka Elin!

Efter lunchen åkte jag och besiktigade bilen :(

När jag kom tillbaka blev jag glad igen, då var Kajsa och lilla Tifa här och sedan kom Ulrika med Ivar och Ellen.
Full snurr! Jag tror bestämt att det är så att man saknar sin arbetsplats - Igelstaviken.

Bilden, ja den är på mig och Kajsas lilla stumpa - Tifa, 7 veckor gammal.
Gullig? Jajamensam!

Och imorgon är det redan fredag.
Bäst att vila i helgen - på måndag börjar lärarna ;)

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack Gunilla! /Elin