fredag 27 augusti 2010

FOTODAGS

Hallå hallå!
Redan fredag! Ettorna har gått en vecka nu. Vi har fått en del nya elever som valt andra skolor först men ändrat och ånrat sig. Välkomna hit! Vi gör så gott vi kan för att ni ska komma in i skolgemenskapen och känna av Igelstaandan!

Tyvärr har vi också några elver som ändrat sig och bytt skola härifrån. Trist! Men...att välja gymnasium mitt i nian. Vad är det som styr? Kompisar? Föräldrar? Gymkort? Datorer? Ja, inte är det lätt inte.....

Igelstavikens klasser börjar ta form! Och snart kära ungar är det dags att putsa till sig. Skolfotografen kommer snart. Den 13-15 september har vi TemaSkolfoto här. Jag ska göra ett schema som jag sätter upp. Hujedamej det är inte lätt. Samma dagar är det paddling, politisk debatt mm. Men skam den som ger sig!

Och alla treor!!! Vilken klass vinner studentkampen? Vilken klass kommer att gå först i studenttåget? Jag tror att klassfotot kommer att ingå i studenkampen. Kriterierna är inte klara, men jag utgår ifrån att fotot ska spegla klassens inrikting på ett någorlunda seriöst sätt!!!
Så här seriösa och prydliga såg i alla fall personalen ut vid förra hösterminens start! Snyggt va?Och nu ska du klicka i i rutan här nedanför för justa bilder!
Eller hur?
TREVLIG HELG!

Inga kommentarer: