fredag 3 december 2010

Ibland blir man bara så där extraextraglad ni vet!

Nu har jag precis lagt på luren efter att ha pratat i nära 15 minuter med en före detta mamma. Hennes son tog studenten nu i juni som var. Vi hade fått ett speciellt nära förhållande under grabbens tre gymnasieår....men på själva studendagen sågs vi aldrig. Det kändes allt lite snopet...men sonen gav jag, men en tår i ögonvrån en stor hejdåkram!

Nu ringde alltså mamman och ville bara säga hej och att det kändes så tomt att inte ha fått säga Hejdå. Mysigt samtal om ditt och datt och om "lillkillen" förstås! Jag blev så himla glad!

Arbets-och skolveckan börjar lida mot sitt slut. Personalen pratar om vad som kollas på Tv ikväll, eleverna bestämmer ju inte så här långt i förväg. Man säger inte längre- hejdå vi ses, nu säger de hejdå vi hörs. Mobiltelefoner i alla ära, men jag måste nog säga att lite dåliga på planering är allt ungarna nu för tiden. Annat var det på min tid....plats för läsaren att sucka...

Jo personalen snackar om Idol vs På Spåret....man undrar om Olle ska klara sig kvar. Olle som är son till vår Utbildningschef här i kommunen ligger tydligen bra till hos damerna ;)

När klockan är så dags då brukar jag somna i soffhörnet....så vilket program som visas på min TV spelar liksom ingen roll.

TREVLIG HELG!

Inga kommentarer: