onsdag 1 december 2010

Vi har haft kvällsöppet

Jajamen, snart bommar vi skolan för idag.
Vi har haft glädjen att visa skolan för många nior och deras föräldrar.


De olika programmen har presenterats. Vi har presenterat de Nationella och de Lokala idrottsutbildningarn.

Jag har inte vågat fota våra besökare, det är kanske att gå lite för långt....men jag fångade ändå syrran Ågren med kompis. Hoppas vi ses till hösten! BF kan nog vara ett utmärkt alternativ, det tror jag!


Innan vi slog upp portarna smög jag runt och fotade lite på det som var i ordningställt. Här ovan ser vi lite av vad man jobbar med inom nuvarande OP, blivande Vård-och omsorgsprogrammet.



Nu ska vi städa upp lite. Vi låter frukt och juice vara kvar till imorgon...va snopna våra elever kommer att bli. Ungefär som när jag bjöd på korv och bröd i luckan.
Det var skoj!

Go'afton, go' vänner!

Inga kommentarer: