fredag 6 november 2009

Natur och flinka fingrar

Jo men jag glömde berätta att jag kunde ta del av ett projektarbete i onsdags. Therese, Jonathan och Emmelie i NV3 arbetar kring Grön utveckling med support av handledare Petra Persson.
De hade bakat, inte gröna bullar men goda bullar och till det serverades julmust.
Barnsligt gott!
Eller hur Ulrika?

Från Håll Sverige rent kom Johanna och ställde oss mot väggen med knepiga frågor och spännande, nyttiga kunskaper. Jag kunde inte stanna hela tiden för det är trots allt lite att göra i Luckan också!

Och när jag jobbat klart åkte jag till Företagsmässan på Trombon i Stadshuset. Där träffar jag Cleo och Sally bakom SBBK:s monter. Trevligt!
Just det, på onsdag ska vi gå på basket när Telge spöar Sundsvall. Telge ligger just nu tvåa!!!

Idag har mycket kretsat kring Den nya influensan. Kommunen har tagit beslut om vaccinering. Phu, det var brev som skulle skrivas ut, buntas, delas ut....Oj vad vi jobbade på olika håll med olika uppgifter.

Tillsammans är ett fint ord!

Och från idag är den här bloggen länkad från Igelstavikens hemsida. På Livet i Luckan hittar du nu också direkt till våra studenter utomlands samt till IDP2:s mentorer.
Häng me'!

TREVLIG HELG GO' VÄNNER!

Inga kommentarer: