fredag 12 mars 2010

På en fredag?

Oj oj oj, här har det varit full fart idag. Full fart, många aktiviteter - härlig stämning.
Tack och lov att en arbetskamrat fyllt modiga 30 så vi får kalasa och fortsätta skratta lite ikväll!

Nu sitter jag och jobbar med hemsidan. Ska skriva lite om killarnas basketsilver, lite om alla studiebesök de olika klasserna gjort. Jag anstränger mig för att det ska bli bra, jag försöker koncentrera mig. Utanför Luckan sitter fem glada unga herrar. De trummar på bordet, de skrattar, de snackar högljutt (hur stavas det egentligen?) de verkar ha riktigt triktigt trevligt!

Till sist går jag fram till dem, tittar lite snällt på dem, lägger huvudet på sned och säger:
-Men schhhh, snälla ni!
Robin tittar på mig, helt oförstående och utbrister med ett charmigt leende:
-Men varför är du arg ..... på en fredag???

Ja säg det!
Nu går jag upp och hämtar en fika!
*ler och suckar*
Ungar!

1 kommentar:

Anonym sa...

"- Men varför är du arg.... på en fredag"

haha härliga kommentarer!!