onsdag 17 mars 2010

SP3 och Jackson

Jag fick ett mail sent igårkväll med en skön länk till SP3:s eminenta idrottslektion med Louis Jorquera. Klassen lät sig filmas och varsågod - så här kan det se ut på Igelstaviken. Beat it!

Och, med tanke på igår och Mysets framförande av sitt projektarbete - jag blev halvt om halvt lovad en titel ju. Jag undrar fortfarande var låten Gunilla gör mig lucklig tog vägen. ;)

Nu, precis nu ringde en kvinna från Saltskog. Hon hade hittat ett busskort med ett förnamn och Igelsta på. Kanon! Visst är det bussigt, hon ringer och lämnar sitt telefonnummer och vill att busskortet ska nå sin rätta ägare. Bra med namn på kortet, Pernilla!


3 kommentarer:

Kajsa sa...

Fan va god ni är, SPID3! :)

Sara K sa...

VAAA GRYYYMMA VII EEE !!!! GOO SPID3 :D

Kajsa sa...

"GoA" skulle jag ju skriva, inte "goD". *suck* Svensklärare...